Friday 21 March 2014

MADU KELULUT ASLI

Saya nak berkongsi pengalaman menggunakan Madu Kelulut Original Jenama Syamille dari Kuala Kangsar, Perak. Madu adalah makanan terbaik sejak zaman Rasulullah lagi. Saya ada masalah gout dan pada tahun 2013 boleh dikatakan setiap bulan saya akan kena serangan gout. Tak boleh nak kawal makanan menyebabkan saya kena serangan.
 
Lebih kurang bulan November 2013, jiran saya yang juga adalah masalah gout sarankan saya untuk mencuba madu kelulut. Katanya abangya yang ada masalah gout dan apabila menggunakan madu kelulut telah tidak lagi kena serangan gout. Saya pun mula membuat sedikit research dan bertemulah dengan Madu Kelulut Syamille.
 
Sejak saya menggunakan sekilo madu ini, Alhamdulillah saya tidak lagi kena serangan gout mulai bulan Disember 2013 sehinggalah sekarang. Saya yakin bahawa madu ini asli kerana semasa di kampong saya pernah mencari madu kelulut dan merasanya dan saya dapati rasa dan tekstur 
adalah ori.
 
Saya juga gunakan madu ini untuk anak-anak saya yang batuk, berkahak dan berhingus dan Alhamdulillah apabila minum mereka sembuh. Ini semua dengan izin Allah juga. Sekarang saya sekeluarga menggunakan madu ini dan menyimpan stok yang banyak kerana madu asli tidak mempunyai tarikh luput. Jika nak tahu lebih mengenai produk ini boleh ke http://kelulutmalaysia.blogspot.com/.
 
Kalau sesiapa nak mencuba boleh hubungi saya di 0132700462. Harga sekilo RM120.00.
 
 

1 comment:

  1. Assalam. Nama saya aji. Saya mengidap ressdung dah belasan tahun.silap makan hidung kiri saya sumbat dan berlendir.pernah dah dpt tarikh jumpa pakar bedah tpi tak jadi operate krana kta pkar 50%50% resdung saya boleh jadi balik. Alhmdullh setelah sya minum 2 kali selama 2 minggu hidung saya semakin banyak keluar lendir yg beransur tukar dari kuning ke putih jernih. Lepas 3 minggu alhmdullh hidung saya x kering terus dn x sumbat lagi. Tiada lagi tidur malam dgn bernafas ikut mulut. Sesungguh benar kalam allah swt dlm surh annahl ayat 68 69. Ameen. Kelulut syamille ni yg sy beli terus dari ldng di perkayakan dgn juz 30 quran oleh pelajar2 thfiz yg ngaji di madrasah milik syamille. Semoga allah swt ganjari amalan adik2 dan mudir diatas amalan naik ini.sekian wasallam.0133654038 whatsap telegram aji puz

    ReplyDelete