Wednesday 23 October 2013

UITM SHAH ALAM, MENGIMBAU ZAMAN STUDENT

Hari ni pi buat latihan amali di lab fakulti sains gunaan uitm. Dah lama aku meninggalkan uitm sejak tahun 1999. Banyak sungguh pembangunan yg telah berlaku. Memang krem dan jem uitm la ni. Tapi yg plg ketara ramai pompuan drp laki laki. Baik student mau pun lecterur pompuan yg ramai. Mana pi jantan ni woi.

Tapi budak skrg memang kurg ajaq. Pemandu aku hon budak ni tepi jln. Gamaknya terkejut dlm aku dok bertanya jln bolh dia ckp fuck. Aku pun terkedu dan perhatikan saja budak ni. Kalau ikutkan perasaan memang mampuih aku tampq budak ni. Tapi kita yg dewasa ni kenalah tunjuk teladan yg baik. Sabaq ja aku.

Walaupun dudk dalam 3 jam kat uitm rasa cam muda kembali. Cam nak belajaq balik ja. Tapi kenalah buat persiapan fizikal dan mental. Haha cam nak masuk acara sukan la pulak. Hari ni rasa x sehat, balik awai lepak2 baring2. Rasa seram sejuk la pulak badan ni.

No comments:

Post a Comment